Впродовж квітня проактивні М18, ініціативні групи учнів та учениць 8-11 класів закладів освіти різних областей України, брали участь в імітації роботи уявних комітетів Верховної Ради України та працювали над розробленням законопроєктів, спрямованих на вирішення актуальних  для сьогодення і майбутнього України завдань.

Сьогодні найважливіший етап імітаційної гри “М18: Ми - законотворці!” з розроблення законопроєктів офіційно завершився! Йому передувала низка важливих активностей. Нагадаємо, як все було?!

  • Онлайн-опитування учнів та учениць 7-11 класів ЗЗСО України “Відновлюємо Україну разом!”. 
  • Уроки парламентаризму від Верховної Ради України. 
  • Семінар-тренінг “Навчання педагогів-координаторів Всеукраїнської імітаційної гри для учнів та учениць 8-11 класів “М18: Ми - законотворці!". 
  • Демократичні воркшопи: “Цінності. Політичні ідеології”, “Що таке політика?”, “Як ухвалюються закони?”,  “Як взаємодіяти із парламентом? Створюємо петицію”. 
  • Розроблення та підписання петицій М18. 

Новини гри за посиланням: https://m18.org.ua/m18-my-zakonotvortsi/novyny-hry.html 

Наразі маємо 39 законопроєктів з важливих для ефективного й якнайшвидшого відновлення України питань державної політики, розроблених на основі петицій М18, які отримали найбільшу підтримку учнівської молоді і пройшли поріг у 250 підписів: 

  • Комітет з питань антикорупційної політики, бюджету та економічного розвитку - 13 законопроєктів!
  • Комітет з питань здоров'я нації, медичної допомоги та медичного страхування  - 13 законопроєктів!
  • Комітет з питань освіти, науки та інновацій - 13 законопроєктів!

Вам цікаво, про що ці законопроєкти?! Тож нумо ознайомлюватися!

Перелік розроблених законопроєктів 

Законопроєкти комітету з питань антикорупційної політики, бюджету та економічного розвитку

ПЕРЕЙТИ


Законопроєкти комітету 
з питань здоров’я, медичної допомоги та медичного страхування

ПЕРЕЙТИ


Законопроєкти комітету 
з питань освіти, науки та інновацій

ПЕРЕЙТИ


І вже скоро, 10 травня в онлайн форматі відбудеться Молодіжний форум демократії, участь у  якому братимуть учнівські команди, координатори/ки, парламентарі/ки та експерти/ки з громадянської парламентської просвіти. Під час форуму учнівські команди матимуть можливість отримати зворотний зв’язок від парламентарів/рок щодо напрацьованих законопроєктів, поділитися своїми враженнями від гри та навчальними досягненнями, і, звичайно ж, відсвяткувати спільний успіх, адже граємо у гру «М18: Ми - законотворці!» та навчаємося бути проактивними громадянами і громадянками!

Разом ми можемо більше!

Вчимося бути громадянами!

 

Підписання петицій проводиться в межах імітаційної гри з громадянської парламентської просвіти  «М18: Ми - законотворці!» в рамках Програми USAID «Рада: наступне покоління», п’ятирічної ініціативи (2021–2026), що впроваджується ГО «Інтерньюз-Україна» в партнерстві з ГО «Об’єднання  «Агенція розвитку освітньої політики».
m18 4 logos

Остаточні результати. Петиції з питань здоров’я, медичної допомоги та медичного страхування

  • Біляївський ліцей №2 Біляївської міської ради Одеського району Одеської області. Про погіршення стану здоров'я учнів – 252
  • Біляївський ліцей №3 Біляївської міської ради Одеського району Одеської області. Про збільшення штату медичних працівників, а саме психотерапевтів, психіатрів в державних медичних закладах – 342
  • Дубенський ліцей №6. Про навчання цивільного населення першої домедичної допомоги у всіх сферах діяльності – 318
  • Дубенський ліцей №6. Про збільшення медичного персоналу в закладах загальної середньої освіти – 296
  • КЗПО "Київська Мала академія наук учнівської молоді" та Спеціалізована школа I-III ступенів з поглибленим вивченням французької мови №269 міста Києва. Про врегулювання психологічної реабілітації військовослужбовців – 525
  • Котелевський опорний ліцей № 4 Котелевської селищної ради. Про недостатню забезпеченість районних лікарень новітнім медичним обладнанням – 283
  • Красилівський ліцей Красилівської міської ради. Про медичне страхування військовослужбовців – 262
  • Криворізька гімназія № 68 Криворізької міської ради. Про лікування, реабілітацію та інтеграцію в суспільство учасників бойових дій – 397
  • Криворізький Покровський ліцей. Про забезпечення якісної реабілітації військовослужбовців, які постраждали внаслідок військових дій – 303
  • Нововолинський ліцей №1 Нововолинської міської ради Волинської області. Про легалізацію евтаназії в Україні за медичними показниками – 376
  • Палац дитячої та юнацької творчості Мелітопольської міської ради Запорізької області. Координаційний центр допомоги «Мелітополь Саме Тут.Київ». Про створення Центрів психологічної підтримки родини – 241
  • ТОВ Новопечерська школа - ліцей І-ІІІ рівнів. 2 комітет. Про прийняття певних рішень щодо придушення корупції в сфері охорони здоровʼя. – 209
  • Центральноукраїнський державний будинок художньої та технічної творчості м. Кропивницький. Про створення Центрів підтримки ментального здоров’я учнівської та студентської молоді у закладах освіти – 196
  • Троїцький ліцей Яськівської сільської ради Одеського району Одеської області. Про безкоштовну медичну допомогу військовослужбовцям та постраждалим під час воєнного стану – 302
  • Троїцький ліцей Яськівської сільської ради Одеського району Одеської області. Про недостатнє фінансування медичної сфери – 297
  • Львівська українська гуманітарна гімназія ім.Олени Степанів з поглибленим вивченням українознавства та англійської мови. Про врегулювання пішохідних зон та забезпечення для незрячих громадян безпечного пересування вулицями міст – 279

 

Підписання петицій проводиться в межах імітаційної гри з громадянської парламентської просвіти  «М18: Ми - законотворці!» в рамках Програми USAID «Рада: наступне покоління», п’ятирічної ініціативи (2021–2026), що впроваджується ГО «Інтерньюз-Україна» в партнерстві з ГО «Об’єднання  «Агенція розвитку освітньої політики».
m18 4 logos

Остаточні результати. Петиції з питань освіти, науки та інновацій

  • Андрушівський ліцей № 2 Андрушівської міської ради Бердичівського району Житомирської області. Про відсутність мотивації випускників педагогічних університетів працювати у школі – 293
  • Бучанський ліцей №4. Про правки до НМТ та мотиваційного листа – 326
  • в.с.п. "Науковий ліцей міжнародних відносин ІІ - ІІІ ступенів" Університету митної справи та фінансів, м.Дніпро. Про введення обов'язкової сексуальної (статевої) просвіти в усіх закладах загальної середньої освіти починаючи з 1 класу – 316
  • Комунальний заклад "Лозівський ліцей 10" Лозівської міської ради Харківської області. Про розвиток креативності, індивідуальності та критичного мислення покоління молодих українців – 235
  • Комунальний заклад "Опорний заклад загальної середньої освіти "Сузір'я" Оріхівської міської ради. Про проведення тестування з кожного предмета НМТ в різні дні – 351
  • Ліцей "Гроно" Львівської міської ради. Про надмірну завантаженість навчальних програм для 8-11 класів загальноосвітньої школи – 326
  • Ліцей №36 міста Житомира. Про введення посади Наставник класу у сфері базової середньої освіти – 132
  • Нерубайський академічний ліцей №2 Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області. Про зменшення обсягу домашнього навчання і заміни його більш ефективними методами, що сприятимуть якості освіти та благополуччю учнів – 292
  • Нововолинський ліцей № 2 Нововолинської міської ради Волинської області. Про проблему завантаженості учнів і оптимізації навчальних програм – 495
  • Перша міська гімназія Черкаської міської ради. Про персоналізацію освіти з поглибленим профорієнтаційним напрямком у старшій школі – 129
  • Середня загальноосвітня школа № 90 міста Львова. Про вирішення проблеми непрактичності освіти у ЗОШ – 330
  • ТОВ Новопечерська школа - ліцей І-ІІІ рівнів. Про неефективне впровадження інновацій через бюрократію та недостатню фінансову та психологічну підтримку, що спричиняє стагнацію в процесі освіти і забирає в учнів можливість отримувати сучасну освіту – 113
  • ТОВ Новопечерська школа - ліцей І-ІІІ рівнів. Про необхідну психологічну підтримку учням та шкільним працівникам – 118
  • Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу ім.Л.І.Бугаєвської Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області. Про ранній прихід до школи – 111

 

Підписання петицій проводиться в межах імітаційної гри з громадянської парламентської просвіти  «М18: Ми - законотворці!» в рамках Програми USAID «Рада: наступне покоління», п’ятирічної ініціативи (2021–2026), що впроваджується ГО «Інтерньюз-Україна» в партнерстві з ГО «Об’єднання  «Агенція розвитку освітньої політики».
m18 4 logos

Остаточні результати. Петиції з питань антикорупційної політики, бюджету та економічного розвитку.

  • Комунальний заклад "Гімназія №12" Кам'янської міської ради. Про підтримку державою дітей з малозабезпечених родин шляхом накопичувальних банківських вкладів - 286 
  • Комунальний заклад "Луцький ліцей №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради". Про переатестацію суддів – 535 
  • Комунальний заклад "Ліцей "Максимум" Кропивницької міської ради". Про легалізацію контрольованої пропозиції хабаря правоохоронними органами України – 233 
  • Комунальний заклад "Ліцей "Максимум" Кропивницької міської ради". Про запровадження єдиної системи електронного документообороту для всіх держустанов та місцевого самоврядування – 226 
  • Криворізький ліцей "Кредо" Криворізької міської ради. Про обов'язкове створення обласних сміттєпереробних заводів за участю японських технологій – 371 
  • Луб'янська гімназія №7 Бучанської міської ради Київської області. Про раціональний розподіл бюджету – 253 
  • Ліцей №9 імені Євгенія Єніна Павлоградської міської ради. Про вдосконалення антикорупційної політики, заходи боротьби з корупцією та хабарництвом – 377 
  • Одеський ліцей № 51 Одеської міської ради. Про зменшення корупції та хабарництва – 285 
  •  Петропавлівський ліцей №2 Петропавлівської селищної ради. Про встановлення розміру заробітної плати народним депутатам – 350 
  • Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №129 м. Києва з поглибленим вивченням англійської мови. Про внесення змін до перерозподілу бюджету через спрямування коштів на обладнання STEM лабораторіями шкіл та преміювання учнівської молоді за зайняті призові місця та активну участь у наукових конкурсах – 384 
  • ТОВ "ЗНЗ "Київський ліцей бізнесу". Про збільшення пенсійних та соціальних виплат для окремих категорій населення – 254 
  • ТОВ "ЗНЗ "Київський ліцей бізнесу". Про зменшення податків для малого та середнього бізнесу – 238 
  • Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №28 ім. Т.Г. Шевченка. Про посилення вимог до кандидатів, що балотуються в депутати та до посадових осіб. Про впровадження перевірок кандидатів на посади державної служби всіх рівнів влади та перевірка їхньої роботи в подальшому – 495
  • Івано-Франківський приватний заклад ліцей «Перша ластівка». Про перерозподіл коштів з державного бюджету на підвищення заробітної плати військовослужбовцям та на виробництво озброєння для ЗСУ – 538
  • ТОВ Новопечерська школа - ліцей І-ІІІ рівнів. 1 комітет. Про проблему недостатньої прозорості та контролю над державними коштами – 245
  • Ірпінський ліцей №2 Ірпінської міської ради Бучанського району. Про оптимізацію моніторингу та прозорості системи розподілу бюджетних коштів – 590

 

Підписання петицій проводиться в межах імітаційної гри з громадянської парламентської просвіти  «М18: Ми - законотворці!» в рамках Програми USAID «Рада: наступне покоління», п’ятирічної ініціативи (2021–2026), що впроваджується ГО «Інтерньюз-Україна» в партнерстві з ГО «Об’єднання  «Агенція розвитку освітньої політики».
m18 4 logos

Go to top